انتخابپاکستانتازہ ترین

چینی، آٹا اسکینڈل : ٹویٹر پر جہانگیر ترین اور شہباز گل آمنے سامنے آ گئے

تحریک انصاف کے سینئر رہنما جہانگیر خان ترین نے کہا ہے کہ میں کسی ٹاسک فورس کا کبھی چیئرمین نہیں رہا، میرے حوالے سے یہ غلط خبریں پھیلائی جا رہی ہیں کہ مجھے چیئرمین ایگری ٹاسک فورس کے عہدہ سے ہٹا دیا گیا ہے۔

انہوں نے اپنے ٹویٹر پیغام میں کہا کہ کوئی مجھے میری بطور چیئرمین ایگری ٹاسک فورس تعیناتی کا نوٹیفکیشن دکھا سکتا ہے؟ بہتر ہے کہ اس خبر کے حوالے سے حقائق درست کر لیے جائیں۔

اس سے قبل وزیر اعظم عمران خان کے میڈیا کے حوالے سے معاون ڈاکٹر شہباز گل نے ٹویٹ کرتے ہوئے کہا کہ چینی اور گندم سے متعلق انکوائری رپورٹ کے نتیجے میں جہانگیر خان ترین کو زراعت سے متعلق ٹاسک فورس کے چیئرمین کے عہدہ سے ہٹا دیا گیا ہے۔

انہوں نے اپنے ٹویٹ میں مزید کہا کہ انکوائری کمیٹی کی حتمی رپورٹ کے بعد اس حوالے سے مزید کارروائی کی جا سکتی ہے۔

چینی اور گندم اسکینڈل کے بعد وفاقی کابینہ میں اہم تبدیلیاں

چینی، آٹے کا مصنوعی بحران، وزیراعظم کا تفصیلی رپورٹ آنے کے بعد کارروائی کا اعلان

آج ہی وزیراعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ اور دیگر اعلیٰ سطحی عہدوں میں ردوبدل کیا ہے، رزاق داؤد کو چیئرمین شوگر ایڈوائزری بورڈ کے عہدے سے ہٹا دیا گیا جبکہ وزیر اعظم کے مشیر ارباب شہزاد کو فوری طور پر عہدے سے ہٹا دیا گیا ہے۔

اسی طرح وفاقی وزیر فوڈ سیکورٹی خسرو بختار کو تبدیل کر کے اقتصادی امور کا وزیر بنا دیا گیا جبکہ سید فخر امام کو ان کی جگہ وفاقی وزیر فوڈ سیکورٹی مقرر کر دیا گیا ہے۔

اس سے قبل وزیراعظم عمران خان نے اعلان کیا تھا کہ وہ چینی اور آٹے کے بحران سے متعلق تفصیلی رپورٹ کا انتظار کر رہے ہیں جو 25 اپریل تک سامنے آ جائے گی۔

اپنے ٹویٹ میں ان کا کہنا تھا کہ ایک اعلیٰ سطح کا طاقتور کمیشن تفصیلی رپورٹ تیار کر رہا ہے جس کے سامنے آنے کے بعد وہ ایکشن لیں گے۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button